Blåbäret

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Blåbäret - 1 februari 2012 19:36

Om ni undrar vfr jag alltid gör ett inlägg så sent ere så att jag har aktiviteter efter skolan, e med kompisar ibland, o gör andra grejer. Har bara 3 dagar som e lediga, måndag, lördag o söndag. Så jag e ganska utmattad varje dag faktiskt.


Japp, fick inge mer av pappa o Malin -.- Inget va inslaget! Dt kke de borde vart? Dt var som om jag skulle få ngt mer, men NEJ. Men imorn kmr farmor o ska ge mig ngt. Haha dt blir som att jag e presentsjuk: ''HAHA ge mig meeer!! Fan jag fick inget! HAHA jaaa, ge mig meeeeeeer!'' xD


Har haft dramozz idag med Nora o Frida + några fler. Dramozz = Drama :P Aa så Nora va ganska glad idag, elr ganska o ganska jävligt glad xD Hon har entligen blivit tsm med hennes efterlängtade kille Rädisan :3 (Dt e mitt o Fridas smeknamn på killen.)


Just nu så ere bara jag som väntar på min man xD :C


Lixom på rasten, haha då gick jag o Frida till Rädisan o Eliot, Frida spelade Temple Run på min mobil såå dt var bara jag som pratade med dom^^ Aa, då skämtade jag med dom o stod o gungade tungt haha o Eliot baah: Du beteer(stavning??) dig som en kille. Då tällde jag mig i en överdrivet tjej-pose o glodde på han, då Rädisan baah: Aa, o killar står jue verkligen såhär. O så härmade han mig^^ xD Japp, så dt va våran sista rast. Men nu till lunchrasten! Jag o Frida kutade till Rädisan o Eliot o baah: Vad svarade du?? (Eftersom Nora frågade på han) Han baah: Ja. O vi hopppade o baah: JAH! WIEE!! O hoppade i cirklar^^ Rädisan baah: Damp elr? O jag dampade ännu mer med flit^^ xD O våran drama-''lärare'' + streetdance-''lärare'' sa att Rädisan e jättesöt o trevlig xD (Han gick på streetdance förut :3)


Asså jag måste städa rummet, o dt vill jag nt, för jag trivs att ha dt såhär... :C xD


Jaja, well well, men men, hejdå ;*

PS. Man ser att ''mina'' blåa ögon e fakea, eftersom jag har bruna egentligen :P DS.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo, jag e jävligt lat, jag går jue nt direkt upp kl 5 varje morron o tar en jogging-tur runt hela Gnesta, nee aldrig, om du vill se mig ta en joggingtur kl 7 på morronen, lycka till för dt läru aldrig se! ;D

Senaste inläggen

Fråga mig

19 besvarade frågor

Bloggvärde..x)

Not swedish? Translate! :D

Omröstning

Vad skulle du valt? (:
 Smala ben & feta armar.
 Feta ben & smala armar.
 Venneh.
 Inget av dom.
 Idioter som aldrig skulle finnas.

Kaninpilen, söt va?? :D

Bobblehead Bunny

Boken som jag just nu läser!

UTAN EN TANKE(ursäkta för dålig bild!!)

finns även ett annat omslag till boken men boken över läser jag! P.S Malin känner författaren Lotta Thell!

Sid: 44

Betyg ensålänge: 6/10 

Gärstboken! ;)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Musik-grejen! =:)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards