Blåbäret

Alla inlägg under januari 2012

Av Blåbäret - 31 januari 2012 20:27

Japp, denna dag suger o äger på samma gång. Jag fyller (blivit grattad av ver 30 pers), jag o Frida hoppades så jäävla mkt på en grej, o vi borde nt hoppats så mkt.. o att jag har fått marabou-daim, tuggummi, en blomma [SERIÖST?!] o ginatricot presentkort (BÄST). Fan vilka tråkiga saker man fick idag rå :P Asså vafan CHOKLAD KAN JAG VÄL BARA KÖPA SJÄLV I AFFÄRN? O TUGGUMMI OXÅ? BLOMMOR GÖR JAG JUE INGET ME, JAG VATTNAR NT ENS DOM? Så dt var inga roliga saker, + att de NT ens va INSLAGNA! HAHAHHAH garvar fortfarande åt de, men dt e jue nt så kul? Man fyller år en gång om året, fyller ganska tidigt dessutom o dt bästa Malin o pappa kunde ge mig va TUGGUMMI, CHOKLAD, BLOMMA O gintricot (va bra). Så man e väl ganska besviken. Jag vet jue att Malin kan fixa ngt skitbra!  Vet nt om jag får ngt mer av pappa o Malin, så man får väl vänta tills torsdag o lördag va? Elr så va dt söndag ist för lördag, vettefan. 


Men nu måste jg säga hejdå.. :/ Pappa bombar mig, som vanligt. Nu ska jag hoppas annars kmr jag bli jävligt besviken, faktiskt!


Hejdå! :/ <3

Av Blåbäret - 30 januari 2012 20:10

Japp, imorn så fyller Blåbäret år! :D 11 bast blir jag ;) Hihi, haha jag önskar mig två saker: Systemkamera & DIG. Dt e vad jag önskar mig, få va med dig minst en hel dag/vecka & en systemkamera^.^


31 Januari för 11 år sedan föddes jag kl 08.(ngt)^.^ Hoppas bara att jag får va med dig, i en dag! Dt räcker, sen e jag nöjd! :3 Efteråt kan du fortsätta ditt liv, med henne. 


Men måste tyvärr stänga av, BUHÄHÄH. Men mobilen e fortfarande tillgänglig (s?) :D Pappa typ spammar mig på fb (på chatten) -.- FETT IRRITERANDE. Haha normal kväll för mig, farsan spammar mig, haha xD


Kram o gonatt :3

Av Blåbäret - 29 januari 2012 18:12

Nope, vill nt byta! :3 ....

Av Blåbäret - 29 januari 2012 18:06

Hejzan! :D Funderar på att byta bloggnamn, till blåbäretsplace.bloggplatsen.se. Gör kke dt idag så..

Av Blåbäret - 29 januari 2012 17:16

Har precis duschat, hehe.. :3 Men spelar fortfarande samma låtar som förut, sen kl 10 imorse^^

Bild:

HAHA snyggaste! xD Men jag ska sätta på min kära tv nu, o ska kke starta sims 2.. nope, jag SKA !   

Av Blåbäret - 29 januari 2012 11:07

Heej! :D


Lixom GAHAHAHHA. Damp-timme. Igår fick min älskade Gunnfrid(Frida) en uppgift av mig.. :3

Lyssnar på Fonky Fresh!

Visste ni att jag heter Sigge oxå?! :D Jo ni förstår, dt e så att jag & Frida går på drama! Så jag & Frida e bästisar i ''Sagoresan'' som våran påhittade saga heter :P Jag e en dvärg som heter Sigge & Frida e en jätte som heter Gunnar (därifrån Gunnfrid).


De e Gunnar o Sigge, yo, de e Gunnar o Sigge, yo, de e Gunnar o Sigge, yo yo yo, de e Gunnar o Sigge, yo, jag e Gunnar, jag e Sigge, YO!


Min o Gunnar's sång^^


ÄLSKAR ER, PUSS O KRAM ;*

Av Blåbäret - 28 januari 2012 22:29

Jau, chillar, fb o Fonky Fresh...

Din blick kan få mig o le, du o jag föralltid lova mig de, ingen kan ta denna känsla ifrån mig, varje gång som jag tänker på dig..


Ibland när jag saknar dig så tänker jag på oss o alla minnen som vi delar. Ibland när jag tänker på dig så känner jag hur mina tårar faller ner för kinden..


Jag ryser när jag hör ditt namn dt bara e så. Glöm allt de dumma som jag sagt dt bara e så. Baby, lyssna jag vill va din man dt bara e så.


Jag, pappa o Liam e själva hemma (Fille e hos sin morsa i S-tälje). Malin e på 30-årsfest hos sin kusin Emma! (Emma fyller år på samma dag som mig...) Haha temat e rosa såå...  


Sims dampa, Jenni arga -.-


Kan jue lika gärna passa på att tipsa er på några kompisars bloggar! 

Frida o Nea

Felicia

Alejandro (tyvärr så har Alejandro glömt bort lösenordet o allt så han kan nt skriva nå mer inlägg.) 

Nora


Kram sålänge!  

Av Blåbäret - 28 januari 2012 18:24

JAAU! Discot va skitkul, men sen sög de, o sen varte halvadant. Samma natt sov jag kvar hos Emma med Nora.  Haha har blivit HEEELLLT fullständigt kär i Fonky Fresh!  Men tbx till discot. Faen vad de var kul!! Även fast de vart lite blääh, så vare ändå kul! Plus att jag typ aldrig har haft såhär mkt smink på mig..(Malin sminkade mig+var frisör). Malin klippte lugg på Frida oxå!  Malin fick va frisör, hon fixade min frilla, Fridas o Felicias! Jag lånade oxå Malins tröja! Fick massa att välja på så nu ligger alla andra i sängen^^ Okey, när dt var låten Sexy and i know it så sjöng hela min klass den^^ Vi kan hela :P O jag o Frida blev tårögda när vi dansade så vi kutade ut när dt var klart... Jag o Frida skoj-dansade tryckare för skojskull.. Dt var skitkul, men dt var då dt blev bläh.. :/  Jaa, Felicia o Frida följde med mig hem igår, handbollen hoppade vi över för att frillorna skulle fixas! Plus att Malm kastade en snöboll på mig i kön så att snöbolen gled ner under tröjan, då varte krig! Igen hade sett mig springas så fort förut xD Jag gedde Adolf(Adam) ett slag(handflatan) o alla i kön baah: ''Ooh!''. O när Malm kastade snöbollen så skrek nån: ''Nuere krig!'' för den personen vet vad jag kan göra..^^ Så vi fick publik, Linus o typ Edda sprang fram till mig när jag var påväg tbx till kön. Linus sa att han aldrig sett mig springa så fort förut, måste säga själv att jag sprang fort, för jag sprang bakom Malm hela tiden (han e snabbast i klassen), så jag vart lite imponerad själv^^

Bild på mig igår:

Tkte jag var assnygg xD Bild på mitt öga igår:


Har typ nt heller haft så mkt mascara förut.. xD Men kvällen var iaf ganska okey  

O så redigerade jag två bilder på mitt öga!

Blå:

Grön:

Brun(min naturliga):

Jau, dt va de. Chattar med Frida o William på facebook, gSm, kollar tv o typ diggar lite musik..       


KRAMZIZ!!    

Presentation


Tjo, jag e jävligt lat, jag går jue nt direkt upp kl 5 varje morron o tar en jogging-tur runt hela Gnesta, nee aldrig, om du vill se mig ta en joggingtur kl 7 på morronen, lycka till för dt läru aldrig se! ;D

Senaste inläggen

Fråga mig

19 besvarade frågor

Bloggvärde..x)

Not swedish? Translate! :D

Omröstning

Vad skulle du valt? (:
 Smala ben & feta armar.
 Feta ben & smala armar.
 Venneh.
 Inget av dom.
 Idioter som aldrig skulle finnas.

Kaninpilen, söt va?? :D

Bobblehead Bunny

Boken som jag just nu läser!

UTAN EN TANKE(ursäkta för dålig bild!!)

finns även ett annat omslag till boken men boken över läser jag! P.S Malin känner författaren Lotta Thell!

Sid: 44

Betyg ensålänge: 6/10 

Gärstboken! ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Musik-grejen! =:)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards