Blåbäret

Alla inlägg under november 2011

Av Blåbäret - 29 november 2011 15:53

Chenare! Nu har jag precis kommit hem ifrån streetdancen( går på streetdance )! Så nu e de bara att äta o vänta tills de e handboll!  


KRAMZIZZ!    

Av Blåbäret - 28 november 2011 20:27

Ja nattis, ska stänga av datan nu, även fast jag inte vill, BUÄ!   TRÅKIGT   Men whatever, hejdå!     

Av Blåbäret - 28 november 2011 19:06

Jenelle - Havsblå

Chelsea - Röd

Nicolas - Gräsgrön

Övrigt - Lila

Berättar - Svart

''Jenelle tänker''  Jenelle viskar

Jenelle's liv handlar om en tjej som heter Jenelle och har ett skitliv, hennes pappa Nicolas bråkar med henne för att få henne att flytta hemmifrån, men vilket hon inte tänker göra föränn hon har gått ut gymnasiet. Nicolas tjej Chelsea försöker göra allt så att Jenelle kan vara lycklig, vilket hon är osäker på om hon nånsin kommer att bli...


Jenelle:''Undrar vems rum det här är.....''

Fett snyggt rum asså!

   

Nämen hej på dig sötnos! Vänta, en hund i mitt rum?! Det kan inte vara sant! Den kanske smög in när jag öppnade dörren......

CHELSEA!! CHELSEA!! DET ÄR EN HUND I MITT RUM!!

      

''Shit vad uttmattande, börjar få dålig kondis märker jag'' CHELSEA! 

Chelsea: Ja? Var rummet fint?



Ja såklart, men asså det är en hund i mitt rum!!

Ja det är ju din hund!

VA!? Shit Chelsea! TACK! TACK!

Ingen orsak, du tjatade om en hund sen förra året så nu köpte vi en till dig!

''Vi''?

Jag.


Nicolas: Gå nu. 

 

Hej lilla vän, vad ska du heta hm... Jag COOKIE! Du vet, kaka! Ojdå nu kommer pappa...

Du hade väl mycket tur när det gäller ditt rum, du hade för mycket tur eftersom Chelsea vill ditt bästa! Du som är vegetarian kan väl dra till nåt ställe där de äter typ vegoburgare eller nåt! Förresten, jag hittade dina böcker vid din säng o slängde dom, dom var ju helt värdelösa, PRECIS SOM DU!

Ta det lugnt!

 

''Jag står inte ut! Hur kan pappa hålla på så där jämt!? Kan han inte fatta att det är inte roligt!? Jag har skitont i huvudet. Han är en idiot må jag säga....

 

Jen? Vakna..

Chelsea har vi Alvedon? Har ont i huvudet...

Bråkade ni igen?

Mm...

Det här är ingen bra! Ni måste komma på ett sätt att sluta bråka! Nicolas måste gå till en psykopat, han behöver hjälp! Han gillar inte barn, men han får lära sig att kunna leva med barn! Nu kan du gå och lägga dig igen..

M tack! 

 

Vad händer nästa dag? De får ni se nästa måndag!   



























Av Blåbäret - 28 november 2011 18:29

Jepp, de här karaktärerna ska vara med i historean:

Jenelle - Havsblå

Chelsea - Röd

Nicolas - Gräsgrön

Övrigt - Lila

Berättar - Svart

''Jenelle tänker''


Den kmr att heta Jenelle's liv.

Snart så kommer serien..Kramziz så länge!    

Av Blåbäret - 27 november 2011 11:42

Nu mina små tofflor ska jag fixa historean! De ska nog nt handla om Amber och Troy...utan om nåt annat!   









 


Så nu ska jag ta bannemig fixa den där jävla historean! xD














 


 

 



Snart så kommer kanske delen, bara kanske!  


 

 

 

Bye!   

Av Blåbäret - 27 november 2011 10:27

Tjobre piecebre! Jag dör, hare tråkigt, BLAAAAAAAAAAAAH, juste skulle fixa ny header till jenni-feat-nea.....hehe :3 Nu ska jag fixa den adjö!     

Av Blåbäret - 26 november 2011 21:38

Cha cha bloggiz! Hare Skype beroende, tieep  Men jag snackar o skriver som en galning, it's fun right?! 



Bye!    

Av Blåbäret - 26 november 2011 21:18

Jo nusitter jag vid Skype igen, har blivit helt galen i Skype på tieep ½ dag!?   Nt mitt fel att jag  fäster mig vid saker snabbt!^-^ Men jag pratar Lucas o Felicia o chattar med Nattis! Men orkar nt fixa historena(som vanligt ) nu är jag pratar med Lulle o Kossan


Bye!!    

Presentation


Tjo, jag e jävligt lat, jag går jue nt direkt upp kl 5 varje morron o tar en jogging-tur runt hela Gnesta, nee aldrig, om du vill se mig ta en joggingtur kl 7 på morronen, lycka till för dt läru aldrig se! ;D

Senaste inläggen

Fråga mig

19 besvarade frågor

Bloggvärde..x)

Not swedish? Translate! :D

Omröstning

Vad skulle du valt? (:
 Smala ben & feta armar.
 Feta ben & smala armar.
 Venneh.
 Inget av dom.
 Idioter som aldrig skulle finnas.

Kaninpilen, söt va?? :D

Bobblehead Bunny

Boken som jag just nu läser!

UTAN EN TANKE(ursäkta för dålig bild!!)

finns även ett annat omslag till boken men boken över läser jag! P.S Malin känner författaren Lotta Thell!

Sid: 44

Betyg ensålänge: 6/10 

Gärstboken! ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Musik-grejen! =:)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards