Blåbäret

Alla inlägg under december 2011

Av Blåbäret - 31 december 2011 12:41

Jupp jag har nt skrivit några inlägg, men jag har vart inne på bloggen många ggr, faktiskt 


Men nu får man jue faktiskt ta o visa vad man fick i julklapp, right? Okeyrå kmr bara visa tre av de jaf fick^^ Pallar nt ta kort på allt jue?!  

iPhone-asken 

iPhone-skalet, skalet e köpt från Fyndig.se finns massa snygga, coola, söta m.m skal där! 

   

Min kära högtalar-grej! Skitbra ljud, jävligt lätt att bära, assåe den e bärbar^^


A de va de jag ville visa, orkar nt ta kort på allt vettni   Kmr MAYBE skriva sen, e ganska troligt hehe..  


Men iaf byye!!

   

  

Av Blåbäret - 25 december 2011 22:59

HEY HEY HEY!


I år var de världens bästa jul ever!!


Fick iphone 3G, One Piece, presentkort 2 på ginatricot(sammanlagt 1100 kr), skridskor, Breaking Dawn-kalender, högtalar-grej till iphonen, resa till Thailand, spa o filmkväll med Malin, m.m


Bild på mig o iphonen:

 

 

Snygg va? Tkr jag! :)


Bye!

Av Blåbäret - 22 december 2011 13:11

Förlåt förlåt förlåt! Har nt haft tid att skriva men nu så när man har jullov ska man fan ta o passa på!

Ska fixa ny bloggdesign oxå, spännande va?  


På mån till tis kmr jag kanske sova hos Nora! Ser fram emot som fan! Har nt sett hennes nya hus..


Men asså en tjej, lixom kan man nt lita på, jag sa till henne vem jag gillar sen när hon träffar denne person så lixom säger hon de till honom! BLITCH   Fan kan man göra åt de då? Jo, spöa upp henne. Ne skämta bara, hehe...även fast jag vill..MEN DE FÅR MAN JUE NT GÖRA! Men om jag gör de kmr jag aldrig få röra en dator igen typ, nåt sånt skit iaf  Min(a) kompis(ar) gillar samma person..typiskt 


Jag sov hos Emma igår, när vi skulle lägga oss, fick jag typ fler utbrått på typ 20 min!   Jag hopppade runt på min plats typ hundra ggr!   Sen efter ett tag fick oxå Nora utbrott för samma sak^^ O jag har döpt om min bläckfisk(gjorde på syslöjden) han heter Bläckvard ***** ******* Forslin. Han e döpte efter denne person. 


Just nu så kollar jag på tv o e inne på fb, fast jag ska fixa lite simsbilder till headern.


Bye   

       



Av Blåbäret - 19 december 2011 18:21

Heyy!


Okey nu e man lite smått sur men...killen man e kär i har tjej  DET SUGER FETT! -.- BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!   


Men nu så spelar jag sims, e inne på fb, inne på gSm o kollar tv!   


Hejdå! :)

Av Blåbäret - 16 december 2011 16:01

Hey, har mått dåligt asså nt sjuk utan a, dåligt. Så a orkar nt blogga så mkt så nivet, kanske skriver lite då o då :)

Av Blåbäret - 13 december 2011 17:13

Ska försöka göra en test-historia idag...:P

Av Blåbäret - 10 december 2011 11:11

Glömt veckans låt, srry ;P Men just lyssnar jag på låten o plattar håret(dålig hårdag)

Veckans låt blir Sofijah - När livet sviker

BYYEE!

Av Blåbäret - 9 december 2011 19:28

Heyy  (Love that smiley^^)

Just nue så kollar jag på Topmodel 16 o käkar Pringles o ''stjärnchips''! GÖÖÖTTT ASSÅ! 

Lyssnar på Eminem, LOVE HIM, m.m!  Sitter oxå vid fb(som vanligt -.-)

Okey detta hände på handbollen idag...

Noah trampade på mitt lår så nue hare jag ett rött skomärke på låret..

Anton rev mig på kinden....

Jag hare/fick ont i fotledarna...

Och Arvid gjorde en skitsnygg tofs på mig!  Nee men snarare tvärtom, han baah: Okej, den här vart ingen bra... Då skrattade Malin lite lätt o baah: Jo men de e bra! Medans jag kände på tofsen o då....GARVADE JAG!  Lilla Nybörjar-Arvid 

Här kmr en bild, men OBS min frilla ser lite muppad ut eftersom jag hare kvar tofsen som Arvid gjorde! 

 

    

Puzz o kramziz!      

Presentation


Tjo, jag e jävligt lat, jag går jue nt direkt upp kl 5 varje morron o tar en jogging-tur runt hela Gnesta, nee aldrig, om du vill se mig ta en joggingtur kl 7 på morronen, lycka till för dt läru aldrig se! ;D

Senaste inläggen

Fråga mig

19 besvarade frågor

Bloggvärde..x)

Not swedish? Translate! :D

Omröstning

Vad skulle du valt? (:
 Smala ben & feta armar.
 Feta ben & smala armar.
 Venneh.
 Inget av dom.
 Idioter som aldrig skulle finnas.

Kaninpilen, söt va?? :D

Bobblehead Bunny

Boken som jag just nu läser!

UTAN EN TANKE(ursäkta för dålig bild!!)

finns även ett annat omslag till boken men boken över läser jag! P.S Malin känner författaren Lotta Thell!

Sid: 44

Betyg ensålänge: 6/10 

Gärstboken! ;)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Musik-grejen! =:)

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards